30 Ağustos 2008

Sevgili Hırsızlar!!!


Bloğumu gezip modellerimi beğenen sevgili hırsızlar! Modeller tam olarak çıksın diye üzerine blok adımı yazmıyorum. Biraz da uğraşacak vaktim yok. Durum böyle diye çalmanız mı gerekiyor ya!!! Alıp, yayınlasanız kızmayacağım ama üzerlerine kendi adınızı yazıyorsunuz. İşte beni sinir eden o!!! Bir değil iki değil bir sürü sitede aynı şey yapılmış... Mesela:
kasnak.net,
dantel.biz,
danteller.net,
dantelevi.com,
motifci.com,
hamaratkadın.com,
örgüdantel.com
mydantel.com
813.net,
dantel.modelleri.com..... bu liste uzadıkça uzuyor. Bazıları resimlerin altındaki yazıları bile aynen kopyalamış!! Pes!!!!!!! Çalmayın... Ayıptır...

4 yorum on "Sevgili Hırsızlar!!!"

David on 20 Eylül 2008 10:19 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ALLAME NİNE on 3 Kasım 2008 09:15 dedi ki...

mustafa bey size ulaşacağım bir mail adresi vermediniz. bu yüzden hangi modellerin bana ait olduğunu bildiremedim...

Ceyizci.com on 16 Kasım 2008 06:54 dedi ki...

gelin bide bize sorunn kolay gele

www.dantelci.com
www.ceyizci.com

Ceyizci.com on 16 Kasım 2008 06:55 dedi ki...

bizde aynı dertten muzdarıbız kolay gele..


www.dantelci.com
www.ceyizci.com

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez