29 Ağustos 2008

Damat havlusu dediğin ...






Bu damat havlusuna bayıldım. hem çok çıtı pıptı hem de çok sade ve güzel. Ayrıca tüm kenarlar dantelle kapatılmış. Çok özenilmiş emeğine de değmiş. Halimeciğimin ellerine sağlık...

4 yorum on "Damat havlusu dediğin ..."

___SU___ on 15 Mart 2009 15:28 dedi ki...

canım bu harika bi model olmus.tam aradığım tarzda
bunu yapmayı cok arzu ediyorum lakin altından kalkabilirmiyim onu bilemeyeceğim:)
senden bir ricam (gerçi benim değil annemin:)
damat havlusu,bohça ve şase çeşitlerini fazlalaştırman:)
kolay gelsin...

ALLAME NİNE on 16 Mart 2009 03:09 dedi ki...

ay su'cum sen bugüne kadar nerelerdeydin ya... ağzını öpiyim diycem olmayacak:)beni kimse anlamıyor derken allah karşıma seni çıkardı. beğenilerine tenk yu:)annenin isteklerine bakıcam.kolay gelsin anacım

becerikli eller on 23 Mart 2010 04:45 dedi ki...

ellerine saglik cook guzel olmus tarifini yazarmisin yapmak istiyorum da tesekkur ederimsimdiden

ALLAME NİNE on 30 Mart 2010 14:13 dedi ki...

örnek küçük dört yapraklı papatyalardan oluşuyor. yapmak istediğin uzunluk kadar papatyaları yarım yarım yaparak örüyorsun. dönüşte üzerini tamamlayarak geliyorsun . her defasında bir çiçek zaltarak üçgen şeklini veriyorsun. üzerlerindeki boncuklar sonradan dikiliyor. çok basit bir model ama gösterişli...

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez