30 Ağustos 2008

Fiskos





Çok emek harcann güzel bir model. Sabırlı olanlar için ideal....

4 yorum on "Fiskos"

Unknown on 9 Aralık 2008 08:22 dedi ki...

öncelikle sitenizi cok begeniyorum takip ediyorum.daha önce yorum yazma cesaretini gösteremedigim icin kusura bakmayin. ayni fiskosdan bende kiz kardesimin ceyizi icin iki tane yaptim.sitenizden de bir cok havlu kenari modeli aldimhakkinizi helal edin. ellerinize ,yüreginize,gözlerinize ve emeginize saglik tesekkürler

Unknown on 9 Aralık 2008 08:26 dedi ki...

öncelikle yayinladiginiz güzel örnekler icin cok tesekkürler. bu fiskosdan bende kizkardesimin ceyizi icin iki tane yaptim ayrica sitenizden de bircok havlu kenari modeli kopyaladim hakkinizi helal edin. ellerinize,gözlerinize,yüreginize ve emeginize saglik. ALLAHA EMANET OLUN

Unknown on 9 Aralık 2008 08:30 dedi ki...

bizlere bu güzel modelleri sundugunuz icin cok tesekkürler. bende bu fiskos modelinden kizkardesimin ceyizi icin iki tane yaptim ayrica havlu keneri modellerinizden bircogunu kopyaladim malum ceyiz hazirligi. hakkinizi helal edin. ellerinize, gözlerinize, yüreginize ve emeginize saglik. ALLAHA EMANET OLUN

Erva_20 on 12 Haziran 2009 13:33 dedi ki...

selamlar cok beyendigim bir oya harika olmus ellerinize saglik cok beyendim eger bunu satmak veya bunun aynisi yaptirsak kaca yaparsiniz ??

ellerinize gözlerinize saglik!!

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez