2 Kasım 2008

Havlu Kenarı


Çok güzel modellerden biri daha. yani böyle bir dantel sitesi var mı? size soruyorum allah rızası içün cevap verin. Hem en güzel, hem en şık, hem en kolay, hem en yeni modeller burda değil de nerde??? buna rağmen neden yorum alamıyorum acaba:)))

7 yorum on "Havlu Kenarı"

elay on 2 Kasım 2008 16:47 dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.niye yorum alamıyorum demişsin yazında.güzel örneklere değil sen gidip yorum yazarsan onlarda gelip öyle yorum yazıyorlar.hatta bazıları sen döne döne gider yorum yazarsın da gelip sayfana yorum yazma lütfunda bile bulunmazlar.tabi bu her arkadaş için geçerli değil.bu arada örnekler gerçekten çok güzeller.a.e.o. gülser,

Nur on 5 Kasım 2008 09:55 dedi ki...

Evet evet evet gülser ablama katılıyorum sonuna kadar...
Ama senin danteller hakikatan güzel canım oyüzden kimileride kıskançlıgından yazmıyor :)
Sevgilerimle...

merve on 24 Aralık 2008 16:26 dedi ki...

hakikatten çok güzel danteller vallahi kim yaptıysa ellerine sağlık ama ben bu dantelin çiçekli yerlerini yapamadım ya bana yardımcı olur musunuz

ALLAME NİNE on 27 Aralık 2008 04:30 dedi ki...

asllında zor bir tarafı yok mervecim. ortaları halka. hslksys bsttıkysn sonra 3 zincir çek, tığ üstü al halkaya batıp ide ya da üçte çık. sonra o yaptığın tekli dolgunun üzerini doldur. bu kadar . inşallah anlatabilmişimdir.

zeynep on 5 Ocak 2009 12:18 dedi ki...

merhaba ben zeynep yapmış olduğunuz havlu kenarını çok beğendim hatta okadar beyendimki hemen yapmaya başladım çünkü kardeşime çeyiz yapıyorum okadar güzell düşürrmüşsünüzki örnegi sizden daha çok güzell havlukenarı örnekleri bekliyorum saygılarım laa

Unknown on 11 Şubat 2010 12:17 dedi ki...

bu siteye ilk defa giriyorum ama sürükleyici bir roman okuyormuşum gibiayrılamıyorum cok güzel

ALLAME NİNE on 13 Şubat 2010 02:23 dedi ki...

teşekkür ederim sağolun... ne zamandır hiçbir şey ekleyemiyorum. benim ufaklık yüzünden bilgisayar başına geçmek pek mümkün olmuyor... İnşallah en kısa zamanda yeni modellerle karşıızda olacağım canlarımmm:)

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez