7 Ekim 2008

Sehpa Örtüleri



Sipariş üzeine ördüğüm modellerden biri. her zaman ki gibi çok güzel oldu. Paylaşayım dedim.
Bir de farketmişsinizdir artık resimlerin üzerinde bloğumun adı var. Şimdi de çalsınlar da göreyim. Hoşuma gider çalmaları:) Kasnak.net sana diyorum. Hırsızın önde gideni sensin. Sayemde dantel siten oldu. Bundan sonrada lütfen çal!! Reklamım olsun...

2 yorum on "Sehpa Örtüleri"

Ayça on 20 Ekim 2008 02:02 dedi ki...

:))) Örnek çok güzel, ellerine sağlık... Ama ben şu Kasnak.net'e çıkışına bayıldım:)) Harikasın...

Ayça
www.aycakizilkaya.com

Özge on 16 Mart 2010 15:03 dedi ki...

S.a Siteniz gerçekten çok güzel. Bende dantel yapmayı sevmeyenlerdendim nişanlanınca yapmak zorunda kaldım.Zorla başladığım şeyi şimdi keyifle yapıyorum.yakınlarımdan aldığım örnekler yetmedi netten almaya başladım:) Düğünüme 2 ay kaldı.Vallahi deli gibi elişi yapıyorum:) Sayenizde çok güzel örnekler çıkardım.Başarılarınızın devamını Dilerim. Allaha emanet olun..

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez