15 Mayıs 2008

Halkalı Havlu Kenarı


Sadece ön yüzünde sık iğneli yapraklar ve çiçek var. Diğer tarafı halkalardan ibaret. Ama isterseniz iki tarafa da aynı model uygulnabilir.

4 yorum on "Halkalı Havlu Kenarı"

SİLİVRİ'Lİ on 5 Haziran 2008 22:22 dedi ki...

MERHABA DANTELLERİNİZ COK GÜZEL HEPSİ BİRBİRİYLE YARIŞIYOR GÜZELLİKTE PAYLAŞIM İÇİN TŞKEDERİM BANADA BEKLERİM

zuhal on 15 Haziran 2008 14:42 dedi ki...

dantel ve elişi üzerine çok güzel bir site.hepsi birbirinden değişik,yapanların ellerine sağlık...bende blogcular arasına yeni katıldım.dantel elişi ve piko üzerine birbirinden değişik modeller için ziyaretlerinizi bekliyorum.saygılar...zuhalce.blogspot.com

yıldız on 25 Haziran 2008 08:44 dedi ki...

merhabalar sayfanız çok güzel,yanlız mayısdan beri hiç birşey yayınlamamışsınız artık yayınlamıcakmısınız hiçbirşey çünkü sayfanızı linklerime eklemek istiyordum,ne olur devam edin.iyi akşamlar.

hobilerim ve ben on 15 Temmuz 2008 14:24 dedi ki...

merhabalar arkadaşım... dantellerin hepsi birbirinden güzel..bloguna bir girdim çıkamadım...ellerine sağlık....umarım yeni örnekler eklersin...tekrar ziyaretine geleceğim...sevgiler...

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez