18 Aralık 2007

Mutfak takımı peçetesi



6 yorum on "Mutfak takımı peçetesi"

Adsız dedi ki...

Hayirli bayramlar

Unknown on 28 Şubat 2009 13:34 dedi ki...

merhaba bu mutfak peçetesinden 10 ad ördüm doğrumudur birde bunun pikeye geçirmek için kenarları bu peçete modelinden nasıl yapabilirm yardım edebilirmisiniz model çok güzel ayrıca

ALLAME NİNE on 1 Mart 2009 03:06 dedi ki...

Peçete olarak genelde 12 parça örüyoruz. ama mutafağın daha küçük ya da daha büyükse sayı değişir.
Pike meselesini tam anlamadım. bu modelden pike mi demek istediniz? tekrar sorarsanız yarcımcı olabileceğimi umuyorum...

Unknown on 26 Mart 2009 13:01 dedi ki...

sağol 12 ad örmek yeterli olur bencede.
yuvarlaka masa için beyaz kumaşa geçiriyorlar ya onu demek istedim 4 ad kenarlar birde ortaya örülüyor ya onu nasıl yapacağım ortasını kaça kaç örmem gerekiyor yardımlarınız için teşşekkürler

ALLAME NİNE on 30 Mart 2009 02:48 dedi ki...

cemilecim valla orta için bir ölçü veremem. çünkü hiç örmedim. sen piko yapan bir çryiz mağazasına sor. onlar daha iyi biliyorlar. yardımcı olamadım kusura bakma...

ALLAME NİNE on 30 Mart 2009 02:50 dedi ki...

cemilecim bu modelin masasını arkadaşım kare şeklinde örmüştü onunda resmi var bi de ona bak derim.

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez