17 Kasım 2007

Mutfak Takımı Danteli


İki kenarı ayrı ayrı kullanılabilecek bir dantel örtü...

2 yorum on "Mutfak Takımı Danteli"

ümmüşs on 29 Mart 2009 06:36 dedi ki...

ya ben bu dantelin artırma yerlerini nasıl başlanıyo ne taraftan bilgi verirseni zse vinirim.denk getiremedim bana yardımcı olusanız sevinirim

ALLAME NİNE on 30 Mart 2009 02:59 dedi ki...

ümmüş böyle arttırmalı dantellerde zaten denk gelmiyor. bir taraf bir sıra önde gibi oluyor.evde kendi ördüklerime de baktım bir sıra fark var gibi oluyor. ama şimdi resme tekrar baktım tam denk gelmiş gibi duruyor. belki kenara geçilen sık iğne yüzünden öyle görünüyor olabilir. ya da dantele öbür ucundan arttırarak başlanmiştir. bu tarafında kese kese küçültmüştür. o yüzden denk gelmiştir. yoksa aynı anda arttırılmaz yani. diğer taraftan çekilmiş resim de yok bakardım. sonuç: denk gelmiyor yani.:)

 

Dantel Dantel Sadece Dantel...Havlu Kenarı-Tepsi/Sehpa Örtüleri,Mutfak-Oda Takımları Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez